هتل تاورز روتانا دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل تاورز روتانا




هتل چهار ستاره تاورز روتانا یکی از هتل های دبی در خیابان شیخ زائد دبی می باشد که موقعیت مکانی بسیار مناسبی در دبی دارد.به همین دلیل این هتل یکی از اقامتگاه های مناسب برای تجار و مدیرانی می باشد که جهت نمایشگاه های دبی به این کشور سفر می کنند.این هتل لوکس و زیبا در کنار برج الخلیفه دبی واقع شده و منظره زیبایی از این برج مشهور دارد.
 

Dubai_Hotels


این هتل ۳۶۰ اتاق دارد که  با مبلمانی شیک و مدرن مجهز به تهویه مطبوع ، تلویزیون LCD متصل به ماهواره ، مینی بار ، صندوق ، روزنامه و حمام و دستشویی زیبا با دو دستشویی می باشند.این هتل بلند ، با نمایی زیبا به شهر دبی در طبقات بالا ، دید زیبایی را برای مسافرین خود به ارمغان می آورد.اتاق های این هتل دارای اینترنت می باشد که با پرداخت ۳۰ درهم به ازای هر ساعت شارژ می شود.
 

Dubai_Hotels


رستوران های هتل تاور دبی با ارائه صبحانه و ناهار و شام بوفه و ارائه خدمات غذایی ۲۴ ساعته ، راحتی مسافران را جهت خوراکی مناسب فراهم می آورد.
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels


هتل تاورز روتانای دبی مرکز سلامت و یک استخر روباز زیبا دارد که مقدمات تفریح و سلامتی مسافرین این هتل را به خوبی فراهم می کند.استخر روباز این هتل ، واقع در پشت بام این هتل با نمایی زیبا از بلوار جمیرا ، یکی از استخرهای زیبا و دوست داشتنی است که لذت شنا کردن را در مسافرین این هتل ایجاب می کند.همچنین از دیگر خدمات کلوب سلامتی هتل تاور روتانا می توان به اتاق بخار ، سونا و باشگاه بدنسازی اشاره داشت.
هتل روتانا دبی تنها با فاصله ۱۰ دقیقه از ساحل جمیرا ، مرکز بین المملی مالی دبی و مرکز خرید دبی ، دسترسی بسیار مناسبی به نقاط مهم دبی دارد.هتل در سمت راست مترو مرکز اقتصاد دبی واقع شده است که این امر خود یکی از محسنات این هتل ۴ ستاره لوکس می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه دبی ۷٫۵ مایل با ماشین می باشد.





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: